Introductie

Jij bent verantwoordelijk voor het verhelpen van IT problemen bij de klant. Je komt te werken in grotere en dynamische omgevingen. Je vindt het gaaf om gebruikers te helpen met hun dagelijkse IT problemen.

Organisatie

OptimizIT is een jonge en dynamische organisatie die op zoek is naar ICT talent. We groeien en zijn op zoek naar meerdere talenten. OptimizIT is een flexibele organisatie waar we jouw mening waarderen en jouw persoonlijke carrière centraal staat.

Functie

Jouw taak is om de binnenkomende IT gerelateerde problemen telefonisch of per e-mail op te lossen. Je werkt in een team en samen met jouw collega’s ondersteun jij duizenden gebruikers met incidenten. Jij werkzaamheden zullen voornamelijk bestaan uit:

  • Registreren in de registratietools;
  • Afhandelen van de calls/incidenten (1e/2e/3e lijn);
  • Software updates uitvoeren;
  • Usermanagement in Active Directory.

Functie-eisen

Je bent een communicatief, resultaatgericht en stressbestendig persoon. Daarnaast ben je leergierig, neemt initiatieven en heb je een flexibele houding. Je hebt een oplossings- en klantgerichte instelling. Verder voldoe je aan de volgende punten:

  • Een MBO ICT niveau 4 diploma;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring op een servicedesk;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Ervaring binnen een ITIL omgeving;
  • Bekend zijn met Windows 7 / 8 / 10;
  • Bekend zijn met tools zoals TOPdesk / Active Directory;
  • Bekend zijn met remote beheer tools;
  • In het bezit van een rijbewijs is een pré.

Aanbod

  • Een marktconform maandsalaris;
  • Persoonlijke begeleiding die jou stimuleert en ondersteunt in jouw ontwikkeling;
  • Interessante werkomgevingen;
  • De mogelijkheid om diploma’s te behalen;
  • 8% vakantiegeld en 24 vakantiedagen;
  • Volledige reiskostenvergoeding.

Sollicitatie

Jeroen Wolff – jeroen.wolff@optimizit.nl