Introductie

Wij zijn op zoek naar een servicedeskmedewerker die ter plaatste support levert over uiteenlopende IT-zaken met betrekking tot onderhoud, reparatie en herstel van een reeks desktop-apparatuur en toepassingen.
De taakfunctie is een hardware-break-fix van desktop pc’s en laptops. Tevens het ondersteunen van de IT-servicedesk. Je werkt in een team van IT-specialisten. De communicatie met eindgebruikers en collega’s is een belangrijk onderdeel van je werk.
De werkzaamheden vinden plaats op de lokaties Schiphol (2 a 3 dagen per week) en Nijmegen (2 a 3 dagen per week)

Wat kun je verwachten?
• Bandbreedte salaris 1800,00 – 2200,00 per maand
• Volledige reiskostenvergoeding op basis van OV of lease auto
• 8% vakantiegeld
• Pensioenregeling
• Persoonlijk opleidingsplan
• 25 vakantiedagen
• Doorgroeimogelijkheden
• Persoonlijke aandacht
• Bedrijfsuitjes
• Gezellige collega’s


Als Medewerker IT Service & Support ben je verantwoordelijk voor het leveren van klantervaring dat vertrouwen opbouwt, uitvaltijd minimaliseert en verwachtingen overtreft. De ideale Medewerker IT Service & Support is in bezit van goeie persoonlijke en interpersoonlijke vaardigheden. Tevens een ervaren probleemoplosser en doener met een hoge drang om te slagen.
Je bent verantwoordelijk voor:
– adequate IT ondersteuning voor systeemgebruikers on-site en op afstand;
– het verzorgen van optimale communicatie omtrent de voortgang en het verloop van incidenten, zowel richting klant als de interne organisatie;
– het opvolgen van SLA’s;
– het instrueren en ondersteunen van de (eind-)gebruikers;
– het zorgdragen en naleven van processen, procedures en werkinstructies.

Gevraagd wordt iemand die :
– Windows XP & Windows 7;
– Kennis van Active Directory;
– Kennis van Groepsbeleid;
– Kennis van Microsoft Office 365.


Wat verwachten we van jou?
• Een afgeronde IT opleiding op minimaal MBO 3 niveau
• Ervaring met Servicedesk & Helpdeskactiviteiten
• Kennis van Windows 10 en Office 365
• Kennis en ervaring van ITIL
• Ervaring met Topdesk
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal!
• Communicatief

Over ons:

OptimizIT begeleid Young Talent Helpdesk- en Servicedeskmedewerkers.
Wij bieden onze professionals diverse opleidingsprogramma’s aan en een uitdagende gevarieerde werkomgeving bij onze klanten op detacheringbasis.
Onze Young Talent professionals zijn het visitekaartje van de ICT afdeling. Wij zullen onze professionals continue begeleiden.


Spreekt deze vacature je aan dan komen we graag met jou in contact!
Stuur vrijblijvend je cv op naar jeroen.wolff@optimizit.nl of bel 085-0653464 voor meer informatie.

Organisatie

Promotekst